¡¡ Tècniques que funcionen per a lestratègia de Màrqueting de botigues en línia!
La gallina dels ous d'or per a un ecommerce és tenir una bona visibilitat, si tenim visibilitat tenim vendes.
Ara bé, ¿ Com promociono el meu negoci per tenir més visibilitat?
La resposta és aparentment senzilla:
Invertint en estratègies de màrqueting
Com crear l'estratègia de Màrqueting correcta, cal tenir clara una certa informació:
- Hem de tenir una visió conjunta sobre els nostres clients , el nostre producte, el nostre negoci i, sobretot, tenir clar per què el nostre client ens tria, o ensenyar al nostre client potencial que ens esculli.
- L'estratègia ha de ser present CADA DIA al nostre negoci, per no al·legar-nos-en, amb l'objectiu de conquerir els clients.
- Lestratègia de màrqueting consisteix a crear campanyes per crear vincles amb els nostres clients o clients potencials.
Tenir això clar és important per començar a treballar, però perquè no et desmoralitzis en procés inicial de lestratègia de màrqueting per al teu negoci, has de tenir clar que:
El fet de tenir una estratègia clara, si no som constants no fa que guanyem diners, una estratègia ha de ser un hàbit de treball per a la nostra empresa, i podem assemblar-ho al procés de plantar una llavor, en un primer moment sembla que no passi res , reguem i reguem … fins que de sobte neix la planta de la nostra llavor, i no només això, sinó que arriba un dia que s'obre ia més floreix, No et desesperis i sé pacient! Els resultats arriben.
També hem de tenir clar que una estratègia necessita inversió, ja sigui de temps o de diners, i si poden ser les dues millor ;-) Igual que la nostra llavor, que requereix temps de cura i inversió perquè vaig arribar a florir.
Després d´aquest repàs, ja ens podem posar a treballar!!
Treballarem tres estratègies que segur que et funcionaran!
✅ Estratègia de màrqueting a Instagram
És la xarxa social per la qual tots competim per cridar latenció.
Ara bé, hem de tenir objectius concrets si dediquem temps a aquest canal de comunicació.
Una bona estratègia és convertir els nostres seguidors d'Instagram en subscriptors de la nostra botiga en línia.
Tenir molts seguidors a Instagram no ens serveix de gaire si no van a la nostra web i es registren a la nostra base de dades.
IMPORTANT: entens que has de tenir l'opció de subscriu a la teva botiga online veritat? És important crear una base de dades de clients potencials per obrir un canal de comunicació directe amb aquest client. Un client que inverteix el temps en subscriure's a la nostra newsletter, és un client que realment té interès en el nostre producte.
Com ho podem fer?
Publicant continguts sota subscripció com poden ser:
- Accedir a un cupó descompte (més típic i efectiu)
- Descàrregues de catàlegs
- Creació de fons de pantalla de la teva marca
- Calendaris amb esdeveniments importants del mes que es puguin descarregar
- Oferir invitacions per a esdeveniments
L'objectiu és llançar un missatge per animar els nostres seguidors d'Instagram a subscriure's al nostre butlletí. A la següent estratègia veuràs la importància de tenir una bona base de dades.
✅ Estratègia de màrqueting a newsletter
Tenir una base de dades amb clients potencials, és tenir un tresor, ja que tenim les portes obertes de casa d'aquests clients que tenen predisposició per consumir el nostre producte, val la pena aprofitar-ho.
Tenir una bona base de dades fa que tinguem una alta probabilitat de convertir a la venda. Això sí! Cal treballar.
Què té d'especial aquest mail?
El primer i indiscutible és que ens proporciona un canal de comunicació directe amb els nostres clients o clients potencials, que en algun moment han dedicat el seu temps a omplir el camp de correu electrònic per donar-se d'alta al nostre butlletí.
Una altra cosa important, és que ens permet segmentar els clients, de manera que podem fer una comunicació enfocada en els seus interès reals, de manera que la informació que els proporcionaràs de ben segur que li agradarà.
Per exemple, si tenim una botiga de joieria, i tenim un subscrit que té preferència pels pendents, a aquest client podem enviar un newsletter amb les novetats en pendents que tenim, i si l'acompanyem amb una oferta irresistible, tens l'èxit assegurat .
✅ Estratègia de màrqueting a la botiga online
T'animo que aquesta estratègia practica, la posis en marxa avui mateix!
Una bona manera per tenir cura i parar atenció a la nostra botiga en línia, és que la vegem amb els mateixos ulls que mirem una botiga física.
Per exemple, mirarem l'aparador de la nostra botiga online, la home .
Quantes vegades canvies l'escapar-te de la teva botiga física? I el de la teva botiga en línia? Si l'aparador d'una botiga física és fonamental per atraure el client, i el mantenim sempre net ordenat i cuidat, amb la home de la nostra botiga en línia hem de fer el mateix, mantenir-lo cuidat, ordenat i en moviment.
La teva primera estratègia en de Màrqueting per a la botiga en línia serà visual:
Canvia cada 15 dies la portada del teu Home i els enllaços de trucada a l'acció que tinguis a les creativitats de la web.
Això farà que l'usuari recurrent vegi amb frescor la teva botiga i no s'avorreixi. Tindrà la sensació que inclogues novetats, notarà els canvis i se sorprendrà. Això farà que senti curiositat i voldrà conèixer les novetats o ofertes que li tens preparades, per la qual cosa PASSEJARÀ PER LA NOSTRA BOTIGA.
Vols millorar la teva estratègia de màrqueting?
➡️ Contacta amb nosaltres i t'ajudarem ⬅️
Ara a aplicar aquestes estratègies de màrqueting a la teva botiga en línia!
Tens 3 estratègies, de 3 àrees de treball de màrqueting digital diferents que pots començar a treballar ara mateix per posar en marxa les vendes.
Tens una idea de negoci?